esmaspäev, 12. märts 2007

Draakon

Ivol tuli tuju maalida. Tulemuseks oli draakon :)

Kehamaalingud on lahedad! Teha meeldib ja meeldib, kui tehakse, kuigi seda viimast juhtub pigem harvem, kiire igapäeva elu ju... ;) Tegelikult nädalavahetusel saab jälle maalida. Mingi Murphy seaduse järgi juhtuvad alati head üritused ühele õnnetule nädalavahetusele, enam-vähem samale päevale ja kindlasti erinevatesse linnadesse. Seega mina lähen Tallinnasse ja I. vajadusel Tartusse. Hundid söönud, lambad terved. Deem gripihooaeg, rikkus head plaanid kõik ära, kus üritused jagunesid erinevate nädalavahetuste peale.

Nädalavahetusel sai peale töiseid ettevõtmisi natuke linna peal kolatud ja tutvutud meie imepärase kaubandusmaailmaga. Tulemus: I. sai spordijalatsid, mina kaubandusmasenduse. No vähe ei saa ju, kui tahad midagi ilusat ja värvilist ning valikuks on ainult kahvatukollane, heal juhul natuke tomatipunast, pruuni, halli, khakirohelist, veel mõned pestud/lahjad värvid, millest ükski toon mulle ei sobi ja neid ei taha ka. Veel on valikus musta (ohtralt) ja valget (kevad tuleb), aga neid ma ju ka ei taha. Kes on mu kapiga tutvunud, siis see teab, et musta on mul niigi päris mitu ühikut. Tavaliselt lõpuks ma annan alla ja ostan ikka midagi musta (või valget) või ootan tõesti ühe sobiva hilbu ettesattumiseni (võib võtta mitu kuud).

Praegu on meil tekkinud aga ketserlik plaan, et läheks hoopis Riiga. Motivatsiooni annab eelmisel suvel seal avastatud lahe pood, kus oli paljupaljupalju hästi värvilisi ja odavaid (!) riideid. Ehk joppab, Riia niikuinii suurem. Lisaboonuseks väike tuulutamine ja linnukese tõmbamine lahtrisse "reisimine" (hahaa). Läti ei tundu vähemalt üldse mingi välismaana, Pärnus Tartusse on sama pikk tee ja veidi enam, kui Pärnust riiga. Mõni vahe siis. Aga jah, huvilisi tundub teisigi, kel kaubandusmasendus Eesti kaubavalikust ja kes ühineksid ka.

Muide, väljas on juba mitu päeva kevade lõhn. See päris. Ja jõgi on ootamatult lahti läinud. Ja rohi on kohati juba täitsa roheline. Mõnus!

Kommentaare ei ole: