esmaspäev, 26. märts 2007

Riia

Laupäeval käisime Riias. Mõnus. Kui on hea seltskond, kes viitsib/tahab samu asju teha, ei ole probleeme.

P. tuli reede õhtul juba Tartusse, sjuuper, sai jututatud ja Ristiisas söödud ning kõige lõpuks natuke piljardit ka taotud.

Laupäevahommik oli minu jaoks varajane. No mida teha, kui ma ei ole hommikuinimene! Kell 7 AM tõusta on minu jaoks seega suur samm, aga kaheksast oli juba plaan minema sõita.

Autojuhile ikka pikk päev, 8 tundi kokku roolis olla. Aga mulle meeldib sõita tegelikult, eriti kui väljas on veel nii chill ilm, nagu laupäeval (ja noh, olgem ausad, viimastel päevadel üldse) oli.

Riia. Mulle meeldib. Vanalinn on ilus, puhas ja kuidagi nt Tallinnaga võrreldes rahulik. Puuduvad suurem massid põhjamaapoegi soomlasi, kel kõrvakuulmisega raskusi. Ainus lärmakam seltskond oli mingi kamp üle tänava laiavaid briti poissmehi. Noh, ja vahelduva eduga meie :)

Aga jah, sai jalutatud, chillitud jõe ääres, natuke shopatud, Lidos söödud. Kokkuvõttes mõnus päev, pikk küll, aga see annab peamiselt tunda autojuhile ilmselt :)

I. on muuseas väga hea kaardilugeja. Mitte et ma seda varem ei oleks teadnud, me ju küll sõitnud ringi ja maailma avastanud. Tagasiteel juurdlesin omaette selle üle, et põhimõtteliselt võiksime temaga sama moodi ka oluliselt kaugemale sõita vajaduse ja soovi (ja soovid on alati suured) korral. Võibolla tõesti suvel Musta mere äärde...? Vaatame, mõtleme.

Kommentaare ei ole: