kolmapäev, 7. märts 2007

tegus tibi

Töine nädal. Õigemini nädalalõpp. Tööd võib muidugi alati pakkuda :)

Saan maalida ja jumestada ja koolitada ja... kõike seda, mis väga meeldib. Ses suhtes on mul ikka väga vedanud, et töö=hobi. :)

Saaks ainult nende magistritöö uurimustega ühele poole. 17 inimest on oma arvamuse öelnud (suurimad tänud neile!), samas oleks vähemalt kaheksat, ideaalis 13 veel vaja. Anyone? 18-30 valimisealine kodanik? Ja asjaga on kiirekiire. Aga noh, küll see ka laabub. Kahe päevaga on juba imesid tehtud :)

Häda on selles, et kool, mis sest, et vaid üks (!) loeng, võtab ka oma lõivu, mis päris korralik. Õnneks saan küll osaliselt mag.tööga ühendada, aga ikkagi. Tahaks, et mingist otsast hakkaks niimoodi sujuvalt asi jooksma, siis oleks endal ka rahulikum ja parem tunne. Sest tahaks ju koleväga ikkagi kevadel lõpeteda. Niikaua olen ma aga keskmisest närvilisem kodanik, nii et kaastundeavaldused võite saata I-le.

Eile käisime itaaliakas jälle. Nämma. Seal on toidud kustumatus headuses ja teenindus üldiselt samuti. Mulle meeldib, kui toidul on maitset, suurust ja välimust, isegi kui tegemist on salatiga. ja sealne tiramisu on samuti superhea. Kogu mu praegune kodune kokkamine on samuti kannustatud itaalia köögi pärimusest. Või midagi sinnapoole nii nädalake varsti. Või pigem ilmselt enamasti. Kuna nohu hakkab vaikselt taanduma, siis on vahelduseks päris hea tunda ka valmistatava toidu lõhna ja maitset. Tänane gurmee-eine koosneb jälle möginast à la kats ja kui ma nüüd leian viitsimise, siis lähen teen punasesõstra torti ka. Lihtsalt tuli tuju ja isegi sõstrad on olemas. Heh, mul lööb vahepeal täiega perenaisetamine välja.

Perenaisetamisega seonduvalt tuleb kohe probleem ka - ma tahan OMA KÖÖKI!!! Aitab juba ammu sellest kommuunielust, kus vahel on mõne inimesega suheldes kõhuvalu garanteeritud. Krt küll, miks ei saada aru, et igaüks elab nii, nagu tahab ja oskab (ei pea siinkohal silmas ülimat anarhismi). Ei ole kellegi asi, mida mina söön (ehk siis igasuguseid asju), ei pea tulema rõhutama, et ainult tatar ja soja on bueno ja kõik ülejäänu tapab sind. Ei tapa ju! Siiamaale elan! Ega umbrohi siis hävine sellepärast, et ta nt piima, liha, kala jms "kohutavalt kahjulikku" sööb. Ja on täpselt minu enda asi, missuguse hambapastaga ma oma puhastusrituaale läbi viin, ei huvita tungiv soovitus, et kui sa tahad, et sinu hambad on tugevad ka 60 aasta pärast, siis kasuta ainult seda, mitte toda. Viitamine tarbijakaitsele on üks asi, aga samas väidavad hambaarstid ise, et see pesemise aeg on nii napp, et peale puhastumise ei juhtu seal midagi halba, ei kuku hambad välja ega mürgita pasta organismust. Lõppude lõpuks ei ole see oluline päevane toidukord :) Seega, kainet mõistus, mitte ainult huupi lahmimist ja uskumist ;) Võite vaielda, kui tahate. Elamine on nii ehk teisiti kohtuvalt kahjulik ja tavaliselt surmaga lõppev tegevus.

Kevadet tahaks ka. Päikesega on see tunne juba tugev, kui räästad tilguvad ja linnud siutsuvad. Lindusid on kena loomulikult kuulata, aga regulaarselt tahaks mõnel ka munad maha võtta, eriti neil, kes minu auto kohal kase otsas oma toiminguid teevad. No laseks siis 5 senti eemale, ei, nad sihivad täpselt ühte kohta alati! Kuidas suudab ühe akna peale tekkida 8-9 vastikut valget hunnikut? Ühe linnnu täpne sihtimine? Ei usu. Pigem vandenõuteooria...

Eh, lähen parem trenni hoopis. Tuulutan ennast ja oma mõtteid ja saan paremaks inimeseks :)

1 kommentaar:

Pips ütles ...

a miks sa siis elad seal kommuunis, kui ei meeldi? :-)