pühapäev, 11. veebruar 2007

Pühapäev on tore päev, tore päev, siis ma jälle tööle läen...

Mul õnnestub ikka asjad tagurpidi pöörata. Normaalsed inimesed käivad nädalavahetusel väljas pidutsemas, sest pikk töönädal on selja taga. Mina lähen öötööle nt laupäeva öösel, et teha klubis jumestusi. Ja loomulikult ärgata pühapäeva hommikul kell kaheksa, et minna koolitust tegema.

Koolitused on armsad, eriti viimased osad, millega kaasneb lõpetamine ja sertifikaatide jagamine. Kõik on selleks hetkeks saanud hästi omaks lihtsalt, selline tore seltskond koos. Tänane oli veel omakorda juubeliüritus, minu jaoks vähemalt - 5. aasta seda neid läbi viia ja 10. lend Tartus. Päris palju seega. Ja jätkuvalt tekitab positiivseid emotsioone Pallase suhtumine pikaajalisse klienti - super koht, kui kellelgi vaja mingit üritust läbi viia, sest nii positiivsed ja naerusuist vastutulelikkust ei kohta just igal pool. Nt kohvipausi korraldamine või lõpetamiseks piduliku laua tellimisel võib Big Beni Pubist saada vaid puhtakujulise peavalu. Kui on eelnevalt räägitud, et soov on saada pikka lauda, kus kogu grupp saaks koos istuda veel viimast korda, siis millisest osast on juhatajal raske aru saada, et tulemuseks on eraldi lauakesed?! Vabandus, et "mulle tundus, et nii on parem" ei lähe ju tegelikult arvesse! Ega me seal esimest korda sellist üritust ei tee ja kliendi soovidega võiks ikka tibake arvestada ka, mitte pomiseda telefoni "jajah" ja toimetada seejärel südamarahus enda parima äranägemise järgi.
Summa summarum: Pallas 12 points, BBP 1...max.

Tegelikult olen lihtsalt väsinud ja kurk ka hell - päris mitu tundi räägitud. Tavaline tunnike, kus maailma jaoks ei ole mind olemas. On tass teed ja ideaalis ka šokolaad (mida ma ei viitsinud kahjuks ostma minna, aga oleks vist ikka pidanud...), natuke omaette olemist ja rahulikku ignorantsi teiste suhtes. Ja rumm koolaga. Ja varsti jälle valmis tegudeks.

Muide, kes tahab jõusaalis käima hakata? Tuttav avab Tartus laheda ja mõnusa suruõhuaparaatidega jõusaali ja suurema kambaga on soodsam hind. Anyone? Mh? Ah? Mina küll tahan! Ja seda lisaks headele masinatele ka miljonivaate pärast Tartu linnale! :)

Kommentaare ei ole: