teisipäev, 13. veebruar 2007

See ei saa ju niiiii raske olla! Varem on ka magistritöid kirjutatud ja ka valmis saadud. Aga minul on täielik suutmatus/tahtmatus/misiganes sellega tegeleda ja ometigi peaks see asi mul kunagi tehtud kauni ajagraafiku järgi juba peaaegu valmis olema. Aga ei ole. Ei ole veel isegi eriti alustatud selle kirjutamist. Ja see on probleem. Suurem probleem on tegelikult hoopis selles, et ma peaks minema kohtuma oma juhendajaga ja välja käima idee, et ma esialgsest teemast kavatsen veidi kõrvale kalduda, et töö oleks kaasaegsem. Seda ohkamist ja "mnjaaaa-d" olen ma varem ka kuulnud. Ja kogu selle kupatuse juures on mul siiski sõge lootus ja auahne plaan, et ma TAHAN selle töö valmis jõuda niimoodi, et ma kevadel kaitsta saaks (mul on 2,5 kuud vaba aega ja kui jagub ka optimistlikku agressiivsust teemaga tegelemiseks, ei tohiks nagu eriti takistusi olla).

Siis oleks ülikool lõplikult läbi aka vabadus ja uued kohustused (ennekõike aga koolivaba suvi, mis loodetavasti on täis ohtralt maalimist :P) .

Kommentaare ei ole: